WE ARE BACK IN ACTION.. GO TIMBULASPA...!!!

Blog kitani TIMBULASPA atau dkenali dengan jolokan pasukan SUPERIA kembali aktif & beraksi semula menyalurkan infomasi sukan bagi musim tahun 2011 penggal yang ke-4 dipersada rangkaian laman sosial sejak tahun 2008. Ianya akan dikemaskinikan dengan dipenuhi segala maklumat-maklumat terkini yang membabitkan perlawanan-perlawanan bolasepak dan juga acara-acara sukan yang lain yang bersangkut-paut dengan Pejabat SPA.. marilah kita bersatu membawa cogan MAJU SUKAN UNTUK SPA.. semangat bangun bah! hehehe dan berslogankan KOMITMEN DI BERI, TBS DIHARGAI gooo...

Sabtu, Julai 17, 2010

TBS mau menyinar dari PATANG

Esuk AHAD, 18HB JULAI 2010, PUKUL 4.00 PETANG - TBS VS XUBDIANS(PATANG FC) di PADANG KEBAJIKAN BERAKAS akan diteruskan bagi perlawanan bola sepak persahabatan pasukan timbulaspa bagi tahun 2010.

Pihak Pengurusan TBS berharap semua pemain akan mengekalkan semangat meraih kemenangan dan juga mengharapkan kehadiran dan komitmen dari pemain-pemainnya dan yang terpenting para penyokong setianya untuk sama-sama hadir esuk bagi meramai-ramaikan untuk memberi sokongan dalam perlawanan tersebut.

MAJU TBS DAN SEMOGA BERJAYA

Tiada ulasan: