WE ARE BACK IN ACTION.. GO TIMBULASPA...!!!

Blog kitani TIMBULASPA atau dkenali dengan jolokan pasukan SUPERIA kembali aktif & beraksi semula menyalurkan infomasi sukan bagi musim tahun 2011 penggal yang ke-4 dipersada rangkaian laman sosial sejak tahun 2008. Ianya akan dikemaskinikan dengan dipenuhi segala maklumat-maklumat terkini yang membabitkan perlawanan-perlawanan bolasepak dan juga acara-acara sukan yang lain yang bersangkut-paut dengan Pejabat SPA.. marilah kita bersatu membawa cogan MAJU SUKAN UNTUK SPA.. semangat bangun bah! hehehe dan berslogankan KOMITMEN DI BERI, TBS DIHARGAI gooo...

Rabu, November 12, 2008

PAPARAN

Tetamu Allah
Ibadat haji telah tiba lagi untuk menunaikan ibadah panggilan BaitulAllah. Bakal-bakal jemaah haji n hajah NBD akan mula berangkat sebagai Tetamu Allah ke Tanah Suci di Makkah Al-Mukarramah dan Madinah Al-Munawwarah pd 13hb November. Salah seorgnya ialah pemain pertahanan SPA, Aidil yg akan bertolak pd 17hb November beserta keluarga. Kami mengucapkan sukur alhamdullillah dan mendoakan semoga beliau n keluarga serta seluruh jemaah mendapat Haji yg Mabrur serta dikurniakan kesihatan yg baik dan selamat dalam perjalanan pergi dan balik.

(p/s: jgn lupa doakan tim bula kitani supaya akan truz mningkat dan yg last jgn lupa gamiz dan serban sma tangkuluk utk jersi baru pemain2 bulakitani) (*lol*)


'Haji AIdeal'




Berkelah @ De Pantai - 29/6/2008(Ahad)
setelah penat, lalah, ngalih, kapisan, ulai-ulai.. *apa lgi ah.... huhuhu..* melalui beberapa perlawanan persahabatan bolasepak (aduh suspindit eyh.. pikir palawanan world cup tdi) kmi pn merehatkan kaki a.k.a batis dgn mengadakan berkelah dari pagi smpai ka patang membuang paluh masin kmi yg langut sma menjurit sampah di sebuah taman rekriasi iaitu di pantai serasa. kesudahannya kmi semua abis babalikkan alias bamulihan pasal nada ada yg kn mau tingl bmlm dsna.

begmbar rmai udh salasai kanyang mengasak
(p/s: yg hadir p nada tepapar dlm gmbr ani minta maaf ya =D)

Tiada ulasan: