WE ARE BACK IN ACTION.. GO TIMBULASPA...!!!

Blog kitani TIMBULASPA atau dkenali dengan jolokan pasukan SUPERIA kembali aktif & beraksi semula menyalurkan infomasi sukan bagi musim tahun 2011 penggal yang ke-4 dipersada rangkaian laman sosial sejak tahun 2008. Ianya akan dikemaskinikan dengan dipenuhi segala maklumat-maklumat terkini yang membabitkan perlawanan-perlawanan bolasepak dan juga acara-acara sukan yang lain yang bersangkut-paut dengan Pejabat SPA.. marilah kita bersatu membawa cogan MAJU SUKAN UNTUK SPA.. semangat bangun bah! hehehe dan berslogankan KOMITMEN DI BERI, TBS DIHARGAI gooo...

Isnin, April 25, 2011

Liputan Ringkas : SPA MENGGONDOL KEJOHANAN FUTSAL JPM 2011

Suasana Dewan MPH sebelum bermulanya peringkat akhir kejohanan futsal JPM 2011 dengan kehadiran para AJK kejohanan
Guest of Honour di bilik VIP




Para pemain & pengadil berbaris masuk ke dalam gelanggang, didahului oleh pembawa 2 Piala Pusingan..




Goh diperkenalkan kepada pemain-pemain & pengadil.. Gambar adalah sesi perkenalan antara GOH dengan pasukan SPA dalam Kategori Khas..




Sesi perkenalan antara GOH dengan pasukan SPA 'B' dalam Kategori Terbuka..



Antara penyokong-penyokong fanatik bagi pasukan SPA..


Pasukan SPA dari Kategori Khas masuk gelanggang bagi perlawanan akhir menentang pasukan RTB 'A'..


Sesi bergambar dari Pasukan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam sebelum perlawanan dimulakan..


Sesi bergambar Pasukan dari Radio Televisyen Brunei 'A' sebelum perlawanan dimulakan..

Gelagat-gelagat dan kemeriahan penyokong-penyokong fanatik SPA setelah pasukan SPA beroleh jaringan..

Pasukan serta penyokong-penyokong meraikan kemenangan apabila berjaya menumpaskan pasukan RTB 'A' dengan jaringan 3-2 selepas kedua-dua pasukan terikat dengan jaringan 1-1 sehingga ke akhir perlawanan.. Namun kedudukan berubah apabila diakhiri dengan sepakan penalti yang berpihak kepada pasukan SPA.. Syabas & Tahniah!


Pasukan SPA 'B' dari Kategori Terbuka masuk gelanggang bagi menyahut cabaran di perlawanan akhir menentang pasukan dari KDN 'A'


Sesi bergambar Pasukan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam 'B' sebelum perlawanan akhir dimulakan..


Sesi bergambar Pasukan Jabatan Keselamatan Dalam Negeri 'A' sebelum perlawanan akhir dimulakan


Gelagat-gelagat penyokong SPA dengan berbagai-bagai gaya dan corak yang memberi sokongan padu kepada perlawanan akhir antara SPA 'B' dengan KDN 'A' yang mana diketuai oleh Haji Lipahhhhhhhhh....


antara gelagat penyokong setelah SPA 'B' berjaya menjaringkan gol penyamaan..itu dia Awang Haji Rosli....


Pasukan SPA B setelah meraikan kemenangan sekaligus bergelar Juara bagi Kategori Terbuka setelah berjaya menumpaskan pasukan KDN 'A' dengan jaringan 3-2 setelah kedua-dua pasukan terikat dengan jaringan 1-1 sehingga ke akhir perlawanan. Namun kedudukan berubah setelah diakhir dengan sepakan penalti yang berpihak kepada pasukan SPA 'B'..Syabas & Tahniah!

gelagat-gelagat penyokong setelah menyaksikan kedua-dua perlawanan akhir kategori khas dan terbuka, dengan kemeriahan & kegembiraan yang tak terkata..Hj Lipah jua semangat kesukanan hahaha..


Anugerah Gol Keeper terbaik dalam Kategori Khas disandang oleh Awg Hj Abd. Aji bin Hj Ahmad dari pasukan SPA.. Tahniah BOL!


Anugerah Pemain Terbaik dalam Kategori Khas disandang oleh Awg Mohammad Rouhan bin Hj Hassan dari Pasukan SPA... Tahniah CHIP!


Anugerah Penjaga Gol Terbaik dalam Kategori Terbuka disandang oleh Awg Mohd Firdaus Mui'nuddin Syah bin Hj Mustafa dari pasukan SPA 'B'.. Tahniah MET!


Piala Pusingan sumbangan Dato Paduka Hj Abu Bakar bin Hj Sapar bagi Kategori Khas diberikan kepada ketua pasukan SPA - Awg Salminan


JUARA bagi Kategori Khas dimenangi oleh pasukan SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM.. TAHNIAH & SYABASSSSSS


Piala Pusingan sumbangan Pg Dato Paduka Hj Maidin bin Pg Hj Hashim bagi Kategori Terbuka diberikan kepada ketua pasukan SPA 'B' - Awg Hj Haris


JUARA bagi Kategori Terbuka disandang oleh pasukan SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM 'B'.. TAHNIAH & SYABASSSSSS


Kegembiraan dan kemeriahan malam peringkat akhir setelah kedua-dua pasukan SPA berjaya menggondol kejohanan futsal JPM 2011 sekaligus bergelar JUARA!


Sesi gambar kedua-dua pasukan SPA bersama piala


free style...WE ARE THE CHAMPION! ... Buli baa kalaw kaw SPA! haha..

Tiada ulasan: