WE ARE BACK IN ACTION.. GO TIMBULASPA...!!!

Blog kitani TIMBULASPA atau dkenali dengan jolokan pasukan SUPERIA kembali aktif & beraksi semula menyalurkan infomasi sukan bagi musim tahun 2011 penggal yang ke-4 dipersada rangkaian laman sosial sejak tahun 2008. Ianya akan dikemaskinikan dengan dipenuhi segala maklumat-maklumat terkini yang membabitkan perlawanan-perlawanan bolasepak dan juga acara-acara sukan yang lain yang bersangkut-paut dengan Pejabat SPA.. marilah kita bersatu membawa cogan MAJU SUKAN UNTUK SPA.. semangat bangun bah! hehehe dan berslogankan KOMITMEN DI BERI, TBS DIHARGAI gooo...

Rabu, Februari 25, 2009

Story de funtai @ Sunday


Once upon a time, on the dark there is a highway and its cooling in my hair at Muara - 22 feb 2009 (Ahad) yang lalu telah tercatat dalam diari timbulaspa.blogspot.com yang mana geng-geng tbs telah mengadakan berpiknik di Peranginan Pantai Muara. Tema kali ani Mau Ikut Ke Pantai? Saja Kan BBQ & Bersantai telah disambut baik dengan penyertaan seramai 31 orang. Termasuklah rakan bloggers dari 3pearlshot, BoyaGauk, AwgQudeel and yang inda diketahui blognya apa.

Well berpiknik di pantai ani mula diilhamkan aka diadakan tbs pada taun lepas 2008 di mana tbs telah mengadakannya di Pantai Serasa tapi hanya dikalangan beberapa orang ahli sahaja but pada taun ani dilaratkan lagi penyertaannya ispisiali arah bini-bini kitani.

Setelah beberapa hari perancangan dan persediaan, tiba tah jua saatnya dengan segala-galanya berjalan lancar termasuk tah keadaan cuaca, Alhamdullillah yang mengizinkan perkelahan dari awal pagi smpai ke pukul 1.30 petang. Dimaklumkan urg-urg kuat tbs telah berada di sana seawal pukul 6.15 pagi untuk memastikan tempat yang sudah awal dikenalpasti dapat didiami lagipun pondok-pondok ani berbasiskan sapa awal datang iatah punya udah tu. So sebaik saja sampai di sana walaupun masih dalam keadaan gelap lagipun alum jua ramai urang tarus tah menuju ke pondok no. 24 & 25 ani baik jua nada ada urang boking tempat ah kerana tampatnya strategik dikelilingi dengan taman permainan ada di balakang, tandas pun ampir, gerai jual-jualan inda jauh and lagipun kawasannya ani udahtah bisai limbu lagi tu sal inda barapa terdedah kalo panas.

Bebalik cerita and sementara menantikn kehadiran peserta yang akan datang acara mengapikan & mengasapkan pun dibuat dalam pukul 7.45 pagi pasal program bermula pukul 7.30 pagi. Then sampai atu saja ceritanya biartah beberapa shot dibawah ani yang mengambarkan suasana keceriaan, kegembiraan, keriangan masa atu.

atu ya masih gelap ani wa

iata ne usul pondoknya

persiapan awal

atuya BBQ th bnr ee

nah bru ia nah berasap udh

nda mau rugi mncuba cna mnyalai ani

semua mau kn bkraja sama
* tahniah semuanya *

ni nah urg yg kuat ati mau mgadakn kpntai

some of d galz

some of d boyz

Tiada ulasan: