WE ARE BACK IN ACTION.. GO TIMBULASPA...!!!

Blog kitani TIMBULASPA atau dkenali dengan jolokan pasukan SUPERIA kembali aktif & beraksi semula menyalurkan infomasi sukan bagi musim tahun 2011 penggal yang ke-4 dipersada rangkaian laman sosial sejak tahun 2008. Ianya akan dikemaskinikan dengan dipenuhi segala maklumat-maklumat terkini yang membabitkan perlawanan-perlawanan bolasepak dan juga acara-acara sukan yang lain yang bersangkut-paut dengan Pejabat SPA.. marilah kita bersatu membawa cogan MAJU SUKAN UNTUK SPA.. semangat bangun bah! hehehe dan berslogankan KOMITMEN DI BERI, TBS DIHARGAI gooo...

Khamis, Januari 08, 2009

NEXT MATCH (Jumaat, 09hb Januari 2009)

Berakas - Esuk timbulaspa kitani akan meneruskan lagi perlawanan persahabatan kedua bagi musim 2009 apabila kena lawan lalu akan berkunjung menentang pasukan RBA di Padang Kompleks Sukan RBA, Lapangan Terbang Antarabangsa, Berakas.

Ini adalah merupakan pertama kalinya kedua-dua pasukan berabut bola untuk dimasukkan ke dalam gawang pihak lawan masing-masing. Diharap timbula kitani akan dapat mengekalkan kemenangan kedua dipermulaan musim 2009 setelah kemenangan timpuh hari apabila berjaya menewaskan pasukan ITB di Padang JKR, Berakas dengan jaringan 3-1. Diharap juga pemain-pemain kitani akan menunjukkan prestasi yang lebih cemerlang bagi perlawanan menentang pasukan RBA esuk.

Tiada ulasan: