WE ARE BACK IN ACTION.. GO TIMBULASPA...!!!

Blog kitani TIMBULASPA atau dkenali dengan jolokan pasukan SUPERIA kembali aktif & beraksi semula menyalurkan infomasi sukan bagi musim tahun 2011 penggal yang ke-4 dipersada rangkaian laman sosial sejak tahun 2008. Ianya akan dikemaskinikan dengan dipenuhi segala maklumat-maklumat terkini yang membabitkan perlawanan-perlawanan bolasepak dan juga acara-acara sukan yang lain yang bersangkut-paut dengan Pejabat SPA.. marilah kita bersatu membawa cogan MAJU SUKAN UNTUK SPA.. semangat bangun bah! hehehe dan berslogankan KOMITMEN DI BERI, TBS DIHARGAI gooo...

Rabu, April 21, 2010

kurang dari seminggu


buat julung-julung kalinya blog kitani kali ani mamaparkan parsambahan idisi minggu dapan yang mana akan manyaksikan dua gargasi heybat dalam kancah sukan bula sipak Bangunan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam apabila pasukan timbulaspa akan manarima sahutan balawan dari pasukan psd united dalam Perlawanan Bola Sepak Persahabatan.

perlawanan bola sepak persahabatan diantara kedua-dua pasukan salalu jua diadakan sabelum ani dengan balatarbalakangkan pelbagai sejarah apatah lagi aksi-aksi ganya keputusan-keputusan perlawanan dahulu atu inda ada dalam kabinet simpanan arkib kitani namun palawanan kali ani diadakan masih tujuannya sama maklum urang karak bula iata untuk mengeratkan lebih mesra lagi hubungan silaturrahim semua warganya disamping mengambangkan networking khususnya dalam aktiviti-aktiviti sukan seperti bola sepak ani manala tau kemudian hari terjalin untuk mengadakan gabungan sukan futsal dan sebagainya bak kata papatah makan bula, minum bula, keraja bula, tandang bula, cakap bula apa saja pasti pasal bula.

walau apapa pun untuk mangembangkan lagi kebolehan pemain-pemain kitani ani pihak pengurusan tbs mengharapkan kepada semua pemain mahupun penyokong dan pangamar tbs supaya hadir beramai ramai selapas waktu bakeraja kul 4.30 patang atu dan mudah mudahan pasukan kitani akan meraih kemenangan dalam perlawanan pertamuan kali ini.

Tiada ulasan: